Понеділок 16 березня
(Для Лісніченка Макара)
(Для Лісніченка Макара)
Тема уроку. А що вона любить їсти на сніданок?
Завдання
1) Повторити назви овочів і фруктів, які вже вивчили:
apple - яблуко
banana - банан
pear - груша
strawberry - полуниця
cherry - вишня
orange - апельсин
carrot - морква
cucumber - огірок
mushroom - гриб
tomato - помідор
pepper - перець
potato - картопля
2) С.93, вправа 3. За зразком скажіть, що любить найбільше кожна дитина.
3) С. 93, вправа 4.За зразком запитайте і дайте відповідь про те, чи любить Трейсі йогурт, шоколад або грушу.
4) С.93, вправа 1.Прочитайте вірш.
5) У зошиті записати назви овочів
5) У зошиті записати назви овочів
apple
banana
pear
strawberry
cherry
orange
Вівторок 17 березня
(Для Малай Ірини та Бучковця Олега)
Тема уроку. А що вона любить їсти на сніданок?
Завдання
1) Повторити назви овочів і фруктів, які вже вивчили:
apple - яблуко
banana - банан
pear - груша
strawberry - полуниця
cherry - вишня
orange - апельсин
carrot - морква
cucumber - огірок
mushroom - гриб
tomato - помідор
pepper - перець
potato - картопля
2) У зошиті записати назви овочів
2) У зошиті записати назви овочів
apple
banana
pear
strawberry
cherry
orange
juice
sweets
fruit
yogurt
sandwich
cake
Понеділок 30 березня
(Для Лісніченка Макара)
(Для Лісніченка Макара)
Тема уроку. Моє портфоліо
Завдання
1)Повторити слова, які означають їжу:
chicken - курча
lemonade - лимонад
juice - сік
sweets - солодощі
fruit - фрукт
yogurt - йогурт
sandwich - бутерброд
cake - торт, тістечко
pizza - піцца
salad - салат
milk - молоко
eggs - яйця
fish - риба
2) С.96, вправа 1. Намалюй те, що ти любиш їсти. Розкажи, що ти любиш, а що ні.
3) С.97, вправа 1. Розкажи, із яких овочів і фруктів зробили обличчя.
4) С.94, вправа 1. Розглянь малюнки. Прочитай і переклади, що під ними написано.
5) У зошиті пропиши назви страв:
chicken
lemonadejuice
sweets
fruit
yogurt
sandwich
cake
Вівторок 31 березня
(Для Малай Ірини та Бучковця Олега)
Тема уроку. Моє портфоліо
Завдання
1)Повторити слова, які означають їжу:
chicken - курча
lemonade - лимонад
juice - сік
sweets - солодощі
fruit - фрукт
yogurt - йогурт
sandwich - бутерброд
cake - торт, тістечко
pizza - піцца
salad - салат
milk - молоко
eggs - яйця
fish - риба
2) С.96, вправа 1. Намалюй те, що ти любиш їсти. Розкажи, що ти любиш, а що ні.
3) У зошиті пропиши назви страв:
chicken
lemonade
juice
sweets
fruit
yogurt
sandwich
cake
1)Повторити слова, які означають їжу:
chicken - курча
lemonade - лимонад
juice - сік
sweets - солодощі
fruit - фрукт
yogurt - йогурт
sandwich - бутерброд
cake - торт, тістечко
pizza - піцца
salad - салат
milk - молоко
eggs - яйця
fish - риба
2) С.96, вправа 1. Намалюй те, що ти любиш їсти. Розкажи, що ти любиш, а що ні.
3) У зошиті пропиши назви страв:
chicken
lemonade
juice
sweets
fruit
yogurt
sandwich
cake
Понеділок 6 квітня
(Для Лісніченка Макара)
(Для Лісніченка Макара)
Тема уроку. Пори року. Календар
Завдання
1) Вивчити слова:
cold - холодно
hot - жарко
rain - дощ
snow - сніг
spring - весна
summer - літо
autumn - осінь
winter - зима
2) Вивчити слова пісеньки:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.
3) С. 102, вправа 3,4. Прочитай речення, в яких описується погода. Подумай, яка це пора року. Подумки з'єднай з правильною відповіддю.
4) С. 102, вправа 1. Прочитай і переклади колискову пісню.
5) У зошиті пропиши назви пір року:
spring
summer
autumn
winter
1) Вивчити слова:
cold - холодно
hot - жарко
rain - дощ
snow - сніг
spring - весна
summer - літо
autumn - осінь
winter - зима
2) Вивчити слова пісеньки:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.
3) С. 102, вправа 3,4. Прочитай речення, в яких описується погода. Подумай, яка це пора року. Подумки з'єднай з правильною відповіддю.
4) С. 102, вправа 1. Прочитай і переклади колискову пісню.
5) У зошиті пропиши назви пір року:
spring
summer
autumn
winter
Вівторок 7 квітня
(Для Малай Ірини та Бучковця Олега)
Тема уроку. Пори року. Календар
Завдання
1) Вивчити слова:
cold - холодно
hot - жарко
rain - дощ
snow - сніг
spring - весна
summer - літо
autumn - осінь
winter - зима
2) Вивчити слова пісеньки:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.
3) У зошиті пропиши назви пір року:
spring
summer
autumn
winter
1) Вивчити слова:
cold - холодно
hot - жарко
rain - дощ
snow - сніг
spring - весна
summer - літо
autumn - осінь
winter - зима
2) Вивчити слова пісеньки:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.
3) У зошиті пропиши назви пір року:
spring
summer
autumn
winter
Понеділок 13 квітня
(Для Лісніченка Макара)
(Для Лісніченка Макара)
Тема уроку. Скоро канікули. Що ж із собою взяти?
Завдання
1) Вивчити слова:
jeans - джинси
T-shirt - футболка
mask - маска
trainers - кеди
jacket - куртка
sandals - босоніжки
bikini - бікіні
cap - картуз
shorts - шорти
2) С.103, вправа 2. Трейсі зібралась подорожувати на канікулах. Назви англійською мовою речі, які їй потрібно покласти у валізу.
3) С. 103, вправа 3. Скажи англійською мовою, якого кольору його (її) річ.
4) С.104, вправа 4. Люк складає валізу. Назви англійською мовою речі, які він туди покладе.
1) Вивчити слова:
jeans - джинси
T-shirt - футболка
mask - маска
trainers - кеди
jacket - куртка
sandals - босоніжки
bikini - бікіні
cap - картуз
shorts - шорти
2) С.103, вправа 2. Трейсі зібралась подорожувати на канікулах. Назви англійською мовою речі, які їй потрібно покласти у валізу.
3) С. 103, вправа 3. Скажи англійською мовою, якого кольору його (її) річ.
4) С.104, вправа 4. Люк складає валізу. Назви англійською мовою речі, які він туди покладе.
5) У зошиті пропиши слова, які називають одяг:
jeans
T-shirt
mask
trainers
jacket
T-shirt
mask
trainers
jacket
Вівторок 14 квітня
(Для Малай Ірини та Бучковця Олега)
Тема уроку. Скоро канікули. Що ж із собою взяти?
Завдання
1) Вивчити слова:
jeans - джинси
T-shirt - футболка
mask - маска
trainers - кеди
jacket - куртка
sandals - босоніжки
bikini - бікіні
cap - картуз
shorts - шорти
2) С.103, вправа 2. Трейсі зібралась подорожувати на канікулах. Назви англійською мовою речі, які їй потрібно покласти у валізу.
1) Вивчити слова:
jeans - джинси
T-shirt - футболка
mask - маска
trainers - кеди
jacket - куртка
sandals - босоніжки
bikini - бікіні
cap - картуз
shorts - шорти
2) С.103, вправа 2. Трейсі зібралась подорожувати на канікулах. Назви англійською мовою речі, які їй потрібно покласти у валізу.
3) У зошиті пропиши слова, які називають одяг:
jeans
T-shirt
mask
trainers
jacket
4) У зошиті пропиши речення, які характеризують погоду:
It is sunny.
It is raining.
It is cold.
sunny - сонячний
rainy - дощовий
cold - холодний
T-shirt
mask
trainers
jacket
Понеділок 21 квітня
(Для Лісніченка Макара)
(Для Лісніченка Макара)
Тема уроку. Який твій улюблений одяг?
Завдання
1) Вивчити слова:
trousers - штани
socks - шкарпетки
sweater - светр
dress - сукня
shoes - взуття
boots - чоботи
scarf - шарф
hat - шляпа
2) С.105, вправа 3. Назви речі, у які вдягнені Фред, Джейн, Рон, Пем. Вкажи їх колір.
1) Вивчити слова:
trousers - штани
socks - шкарпетки
sweater - светр
dress - сукня
shoes - взуття
boots - чоботи
scarf - шарф
hat - шляпа
2) С.105, вправа 3. Назви речі, у які вдягнені Фред, Джейн, Рон, Пем. Вкажи їх колір.
3) С.105, вправа 4. Скажи, у що ти вдягнений сьогодніґ? (What are you wearing today?)
4) С. 106, вправа 5. Читати і перекладати речення.
5) У зошиті пропиши слова, які називають одяг:
trousers
socks
sweater
dress
shoes
socks
sweater
dress
shoes
Вівторок 21 квітня
(Для Малай Ірини та Бучковця Олега)
Тема уроку. Який твій улюблений одяг?
Завдання
1) Вивчити слова:
trousers - штани
socks - шкарпетки
sweater - светр
dress - сукня
shoes - взуття
boots - чоботи
scarf - шарф
hat - шляпа
2) С.105, вправа 3. Назви речі, у які вдягнені Фред, Джейн, Рон, Пем. Вкажи їх колір.
rainy - дощовий
cold - холодний
1) Вивчити слова:
trousers - штани
socks - шкарпетки
sweater - светр
dress - сукня
shoes - взуття
boots - чоботи
scarf - шарф
hat - шляпа
2) С.105, вправа 3. Назви речі, у які вдягнені Фред, Джейн, Рон, Пем. Вкажи їх колір.
3) У зошиті пропиши слова, які називають одяг:
trousers
socks
sweater
dress
shoes
sunny - сонячнийsocks
sweater
dress
shoes
Понеділок 27 квітня
(Для Лісніченка Макара)
(Для Лісніченка Макара)
Тема уроку. Моя улюблена пора року
Завдання
1) Вивчити слова:
1) Вивчити слова:
rainy - дощовий
cold - холодний
2) Повторити слова пісеньки:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.
3) С. 107, вправа 3. Спитай за зразком: are you wearing green socks? Дай відповідь на це запитання: no, I`m not або yes, I am.
It is sunny.
It is raining.
It is cold.
Вівторок 28 квітня
(Для Малай Ірини та Бучковця Олега)
Тема уроку. Моя улюблена пора року
Завдання
1) Вивчити слова:
1) Вивчити слова:
rainy - дощовий
cold - холодний
2) Повторити слова пісеньки:
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.
3) У зошиті пропиши речення, які характеризують погоду:
It is sunny.
It is raining.
It is cold.
Понеділок 4 травня
(Для Лісніченка Макара)
(Для Лісніченка Макара)
Тема уроку. Моє портфоліо.
Завдання
1) С. 109, вправа 1. Вивчити слова пісні про одяг.
2) С. 109, вправа 5. Намалюй улюблений одяг для паперової ляльки. Назви речі,які ти намалював.
3) С. 109 вправа 6. По черзі вдягай ляльку у різні речі і промовляй англійською мовою, у що сьогодні вдягнена лялька.
1) С. 109, вправа 1. Вивчити слова пісні про одяг.
2) С. 109, вправа 5. Намалюй улюблений одяг для паперової ляльки. Назви речі,які ти намалював.
3) С. 109 вправа 6. По черзі вдягай ляльку у різні речі і промовляй англійською мовою, у що сьогодні вдягнена лялька.
Вівторок 5 травня
(Для Малай Ірини та Бучковця Олега)
Тема уроку. Моє портфоліо.
Завдання
1) С. 109, вправа 1. Читати слова пісні про одяг.
2) С. 109, вправа 5. Намалюй улюблений одяг для паперової ляльки. Назви речі,які ти намалював.
3) С. 109 вправа 6. По черзі вдягай ляльку у різні речі і промовляй англійською мовою, у що сьогодні вдягнена лялька.
1) С. 109, вправа 1. Читати слова пісні про одяг.
2) С. 109, вправа 5. Намалюй улюблений одяг для паперової ляльки. Назви речі,які ти намалював.
3) С. 109 вправа 6. По черзі вдягай ляльку у різні речі і промовляй англійською мовою, у що сьогодні вдягнена лялька.
Комментариев нет:
Отправить комментарий